Sꬴpἀk Kucing Sampai Terpe|ἀnting Jauh, Netizen Gesa PDRM Ambil Tindἀkan Tꬴgἀs Terhadap Rꬴmaja Ꙏiἀdἀp Ini!

Please follow and like us:
0

Biadap! Binatang pun tak macam ni, sesiapa yang menonton video ini pasti akan marah melihat kekejaman remaja yang tak ada hati perut ni.

Sepak kucing sampai terpelanting jauh, kalau korang lihat cara dia ni memang geram! Kucing yang tak ada buat salah apa-apa pun, kenapa nak berkelakuan kejam? Allahuakber, kenapalah waujud manusia macam ni.

Kejam! Tak berhati perut!

Difahamkan lokasi ini berlaku di Taman Sri Tanjung, Tanjung Rambutan Perak.  2 buah video itu menjadi viral di laman sosial sejak ia dimuat naik semalam.

Dalam video itu mula-mula remaja berbangsa India ni pegang kucing tersebut, dan bercakap sesuatu, difahamkan kucing tersebut ada melakukan sesuatu, tapi kurang pasti buat apa sampai membuatkannya bertindak kejam sedemikian rupa.

Kemudian dia pegang kucing tersebut agar kucing itu suapaya tak nak kucing tu lari, yang lain boleh tengok je siap merakan lagi.

Lepastu dia tendang kucing tu sampai terpelanting, dalam video ni siap dengar lagi bunyi tendangan pada perut kucing tu. Aduh! Kenapa lah dia tergamak nak buat macam ni, cuba kalau kena kat batang hidung sendiri.

Sumber : Facebook

Berikutan dengan penularan video yang dikongsikan oleh Sharel ini, sudah semestinya ia mengundang kemarahan orang ramai.

Netizen menggesa pihak PDRM mengambil tindakan tegas kepada pelaku ni. Kalau scroll komen tak payah nak tunjuklah, semua orang maki hamun, panas dengan budak ni.

Jumpa aku depan mata memang aku bagi terajang – Netizen

 

Gesa PDRM ambil tindakan tegas

     

 

 

 

 

 

Sumpah admin nak nangis tengok video ni, sakitnya admin sendiri dapat rasakan. Semoga dia dapat balasan atas perbuatan kejam ini.

Kalau korang tak tengok video tu boleh TONTON DISINI.

Sumber: LobakMerah

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: BOBO Dimana, BOBO BOBO Dimana!