Pemandu Luah Gaji Tak Dibayar, Ini Reaksi Balas Padu Daripada Che Ta

Please follow and like us:
0

Baru-baru ini, selebriti yang terkenal dengan jolokan ikon fesyen dan berg4ya, Rozita Che Wan ataupun lebih popular dengan nama panggilan Che Ta telah terlibat dengan satu k0ntroversi tidak membayar gaji pemandu peribadinya. Perkara tersebut diluahkan sendiri oleh pemandu tersebut, yang dikenali sebagai Muhammad Ridhuan menerusi satu status di FB miliknya dan terus menjadi viral di laman media sosial tersebut.

Terima kasih niaya saya Che Ta…aku haramkan setiap penat lelah aku

Tak sampai sebulan kerja kena saman trafik sebab tak tukar no plat

Bukan nak buka aib tapi suami kau yang cabar…

Lelaki ini turut meletakkan beberapa bukti perbualan dengan PA aktres tersebut berkenaan permohonan gajinya itu, dan juga jadual pekerjaannya sepanjang tempoh bulan Januari dan Februari yang lepas.

follow up dari pemandu..nak buat bayar servis motor

foward msej dari zain bgtau pemandu buat hal… tdo byak… zain nak bg 1k je… budibicara cik ta dia up 1500.. pemandu redho je dpt 1500..

bertanyakan hal saman

Jadual Januari…

Jadual Februari…

Selepas posting berkenaan menjadi viral di laman sosial, ramai netizen yang bertindak mengecam p4sangan selebriti terbabit kerana seperti enggan membayar gaji lelaki tersebut. Terdapat juga pihak yang menuntut perkara ini agar keadilan diberikan kepadanya.

Ingat kami semua ni hamba abdi ke?

Rentetan daripada isu tersebut, Che Ta akhirnya mengeluarkan satu kenyataan di IG Story miliknya dan membidas semua kenyataan tersebut gara-gara sikapnya yang bermasalah sepanjang berkhidmat di bawahnya.

Kau keje macam taik…tanya diri sendiri macam mana kau kerja!

Sumber: IG rozitachewan1 & FB Muhammad Riduan II via kisah dunia

“Kau Nak Aku Viralkan Ke Macam Mana Kau Kerja ..” – Rozita Che Wan Angin Dengan Siapa Tu?

Pelakon Rozita Che Wan atau lebih mesra dipanggil Che Ta dilihat meluahkan rasa geram terhadap seseorang.

Merujuk kepada entri di Instagram Stories miliknya, Che Ta memberitahu kepada individu tersebut supaya tidak menyalahkan orang lain disebabkan kesalahan sendiri.

Che Ta juga menegaskan kepada individu tersebut supaya tidak mencabar dirinya untuk menunjukkan segala bukti yang ada.

Di samping itu, pelakon Zain Saidin yang merupakan suami kepada Che Ta turut sama memuat naik beberapa entri seakan berkaitan dengan isterinya.

Zain menyatakan hanya kenyataan individu tersebut yang dikeluarkan belum lagi dari pihak mereka.

Pun begitu, Che Ta dan Zain tidak pula menyatakan siapa gerangan orang yang membuatkan mereka naik angin sekaligus meluahkan rasa marah.

Sumber: Gempak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: BOBO Dimana, BOBO BOBO Dimana!