Saya Tinggal Flat PPRT, Ade Jiran Baru Pindah – Masalahnya Lembu Pun Dia Bawa Naik Atas Tambat Dekat Koridor Rumah..

Please follow and like us:
0

Salam krt.. Saya tinggal flat pprt dan baru2 ni ade jiran baru tinggl sini.. Tapi masalahnya lembu pun dia bawa naik tambat dekat koridor rumah.. Patut ke saya ngadu pada orang berkenaan? Saya mhon pendapat suma

Cheyah Bt Pak Choh Uish Jiran tu rohingya ka sbb aku pnh baca kat mana ntah org rohinya ja slalu buat camtu.beli lembu tambat depan kedai.kedai tu plak dlm pekan

Amri Mohd Kalau rumah pprt aku percaya..dulu aku ppr kt png ni ayam pun ada depa bela pnuh satu koridor harey sngguh la ni aku dh blah dah

Adieebah Adenan Hahahaa… Ko beli jela lmbu dia byar ansuran pastu ko wt kenduri kesyukuran sempena lembu tu dah arwah..

Syuhada Sufi Suhaimi Think positif ..mungkin dia buat korban lembu tu jamu jiran² .. Perut ko gak kenyang nnti ..

Rizal Rodzuan Dulu kecoh lembu dok kondo skrg downgrade dok flat pprt pula. Tangkap gambar, viralkan lps tu tag pihak berkuasa.

Noor Shafina Ismail uish…kucing anjing dpa xbg bela kt rmh flat tbiaq gitu..tmbh la lembu sekoq…biaq btoi…org apa jiran hng ni..

YM Raja Sharidan xde kaitan dengan krt. melainkan suami ada menjalinkan hubungan sulit dengan lembu berkenaan. baru boleh ngadu kat sini

Sya Al-Yahaya Xpe raya nnt korang pakat2 buat korban je lembu tu…hahahaha…settle..

Are Long Lembu…mana plak dtg lembu pprt mana ni ..tangkap la gambar lembu tu..nk gak tgk

Soe Izzie ingat skang ni sibuk pasal org mandikan anjing dlm bilik tukar lampin baby, skang lembu la plak

Sumber: Dnews & FB

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: BOBO Dimana, BOBO BOBO Dimana!