Pensyarah Tersalah Pasang Video ‘P0rn’ Guna Projektor Dalam Kelas!

Please follow and like us:
0

Opsss, kantoi!

Seorang pensyarah lelaki melalui detik memalukan lepas dia mainkan rakaman video yang tidak sepatutnya menjadi tatapan pelajarnya dalam kelas.

Menurut Metro, kejadian tu berlaku dekat China dan pensyarah muda tersebut sepatutnya nak mainkan video untuk tontonan pelajar lepas sesi pembelajaran tamat.

Dia pun kemudian play satu video menggunakan alat projektor sebelum keluar tinggalkan kelas tu.

Rupa-rupanya tanpa dia sedar sebenarnya dia tekan playrakaman video seks!

Sumber: Metro

Pensyarah tu cuma tersedar yang dia salah mainkan video lepas terdengar bunyi kecoh datang dari kelas dan aksi porn tu dah jadi tontonan pelajar dia selama 30 saat! Riuh suara pelajar lelaki bersorak dan menjerit sangat jelas didengari membuatkan dia berpatah balik dan terkejut bila dapat tahu yang sebenarnya video porn yang tengah ditayangkan dekat skrin.

Dia pun apa lagi kan, kelam kabut lari ke arah laptop dan hentikan video lucah tapi malangnya, salah seorang pelajar dikatakan sempat merakam dan muat naik ke internet.

Sumber: Metro

 

Dua pelajar perempuan yang duduk dekat depan tutup muka guna buku sebab malu dengan apa yang dipertontonkan. Pensyarah tersebut pula, boleh nampak yang dia kelam kabut nak stop video tu tapi lepas beberapa saat baru dia berjaya. Tengah cuak lah kan, confirm!

Sumber: LobakMerah

Pelajar Sekolah Dirakam Tonton Video P0rn Guna Skrin Projektor Dalam Kelas

Dah lah tengok benda tak elok, boleh pulak tayangkan depan orang lain.

Baru-baru ini, gambar yang menunjukkan beberapa pelajar sedang menonton video lucah menggunakan projektor telah dimuat naik seorang netizen di media sosial dan menjadi tular serta merta.

Sumber: Detik News

Berdasarkan gambar di atas, beberapa pelajar yang memakai uniform pengakap boleh dilihat memberi sepenuh perhatian kepada video yang ditayangkan di skrin projektor itu.

Menurut Coconuts Jakarta, selepas tersebar di internet, gambar itu dipercayai diambil di sekolah tinggi di Greater Jakarta. Lembaga Pendidikan Jakarta telah dimaklumkan tentang gambar yang tular itu dan mereka telah melancarkan siasatan untuk mengenal pasti sekolah.

“Saya telah bercakap dengan ketua jabatan berkaitan mengenai siasatan bahawa kami akan mengesan di mana gambar tersebut dirakamkan,” kata Bowo Irianto, Timbalan Ketua Lembaga Pendidikan Jakarta.

Sementara pihak berwajib menjalankan siasatan, netizen seperti biasa pantas memberikan komen dan teori masing-masing berkenaan isu tersebut. Dorang pulak yang jadi detektif kannn.

Ramai memberikan spekulasi bahawa gambar tersebut mungkin diambil di sebuah sekolah tinggi di Depok atau sekolah tinggi SMAN 11 di Timur Jakarta.

Bilik darjah di SMAN 11 | Sumber: Detik News

Bagaimanapun, pengetua sekolah tinggi SMAN 11 mengugut untuk melaporkan kepada pihak polis jika sesiapa menuduhnya ‘tutup mata’ dengan tindakan pelajar melanggar undang-undang.

“Saya menolak tuduhan diberikan itu kerana kami sebagai guru-guru sudah bekerja keras untuk memberi tunjuk ajar kepada pelajar dan kami tidak layak diberikan layanan sebegini,” kata pengetua itu.

Pihak berkuasa sama sekali tidak memandang ringan mengenai kes ini. Mengikut undang-undang anti pornografi mereka yang ketat, orang dewasa yang tertangkap menyebarkan atau mempamerkan kandungan yang dianggap sebagai pornografi boleh dikenakan sehingga 12 tahun penjara.

Tetapi, kanak-kanak biasanya dilepaskan dengan amaran, jika terbukti bersalah.

Ni kerja gila namanya, tengok porn pakai projektor, tak takut kantoi ke apa

Sumber: LobakMerah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: BOBO Dimana, BOBO BOBO Dimana!