Lepas 7 Tahun Menunggu, PlayStation 5 Akhirnya Akan Dilancarkan Pada…

June 14, 2019

Berita baik buat ‘gamers’ di luar sana, perrmainan konsol PlayStation 5 (PS5) dilaporkan telah sedia untuk dilancarkan seawal tahun hadapan. Selepas 7 tahun kekal bersama model PlayStation 4, Sony akhirnya bersedia untuk memberi sesuatu yang baru buat ‘kaki game’. Difahamkan, PS5 akan hadir dengan fungsi mengagumkan termasuklah ruang storan sebesar 2TB yang membolehkan permainan baru […]

Please follow and like us:
3
Read More

“I Percaya Bidadari Itu Wujud” – Peminat Puji & Tertarik Dengan Wajah Neelofa Tanpa Solekan

June 14, 2019

Pengacara dan pelakon Neelofa telah memuat naik foto tanpa sebarang solekan di akaun Instagram menerusi sebuah entri terbaru. Foto tersebut menunjukkan wajah Neelofa yang kini sedang berada di Tanah Suci Makkah. Menjengah di ruangan komen, rata-rata pengikut Neelofa memuji dengan kecantikan asli yang dianugerahkan kepadanya. Malah ada segelintir peminat akui berasa tenang selepas melihat raut […]

Please follow and like us:
3
Read More

“I Love You Forever Mum” – Ucapan Sherry Alhadad Buat Hari Lahir Marlia Musa

June 14, 2019

Selebriti popular Sherry Alhadad menulis ucapan buat hari lahir pelakon dan isteri kepada penyanyi Datuk M Nasir, Datin Marlia Musa. Ucapan itu ditulis menerusi sebuah entri di akaun Instagram miliknya buat tatapan umum. “Happy birthday to my partner in crime, I love you forever Mom,” tulisnya ringkas sebagai kapsyen. Menjengah ke ruangan komen, rata-rata pengikut […]

Please follow and like us:
3
Read More

Sama Cantik Sama Padan! Foto-Foto Menarik Sekitar Majlis Akad Nikah Fasha Sandha & Aidil Aziz

March 30, 2019

Pelakon Fasha Sandha telah selamat bergelar isteri kepada aktor, Aidil Aziz dengan sekali lafaz pada pukul 9.15 pagi tadi. Menerusi entri di Instagram (IG), Fasha telah berkongsi gambar majlis akad nikah yang berlangsung di kampung halaman aktres terbabit di Perlis. Perkongsiannya itu turut mendapat perhatian peminatnya yang rata-rata mengucapkan tahniah atas perkahwiannnya. Majlis pernikahan yang […]

Please follow and like us:
3
Read More

Perkahwinan Fasha Sandha & Aidil Aziz Diramal Menjadi Wedding Of The Year – “Pre-Wedding Video Adalah Idea Fasha Untuk Kenangan”

March 28, 2019

Menonton video pra perkahwinan yang dihasilkan oleh CST Film buat Fasha dan Aidil menimbulkan rasa sebak di hati. Berulang kali ucapan kesederhanaan diungkapkan dalam video tersebut. Menurut Fasha dan Aidil yang ditemui ketika malam majlis berinai, idea tersebut datang daripada Fasha sendiri, malah setiap bait kata-kata di dalamnya di tulis oleh Fasha. “Saya mahukan video […]

Please follow and like us:
3
Read More

6 ‘Struggle’ Remaja di Zaman 90an Sebelum Wujudnya Smartphone

March 28, 2019

Sedar ataupun tidak, golongan yang lahir pada tahun 90-an kini dah hampir mencecah 30 tahun dah, rasa macam cepat je masa berlalu kan? Waktu umur macam ni, mesti ada waktu korang flashback balik zaman korang remaja dulu kan? Terutamanya dari segi lifestyle. Nak dibandingkan dengan sekarang semua nampak senang, nak dating, nak telefon orang, nak berkenalan dengan orang semuanya mudah. […]

Please follow and like us:
3
Read More

Fattah Amin Salah Peluk Cium Siapa Tu??!!

March 28, 2019

Pelakon, Fazura muat naik beberapa foto sekitar  majlis sambutan ulang tahunnya yang ke-35 di Instagramnya. Menerusi foto yang dimuat naik, kelihatan Fattah mengenakan persalinan uniform ‘Captain America’ manakala Fazura pula tampil dengan gaya rambut baru. “Captain of my life. #FazbulousBirthday #birthdaycelebrationwithtribe,” tulisnya. VIDEO : Bagaimanapun, ada peminat yang tidak mengenali Fazura pada awal dengan gaya rambut […]

Please follow and like us:
3
Read More

Rakan Artis Diminta Waspada Dengan ‘Aaron Aziz’

March 28, 2019

SELEPAS terpalit dengan isu diperdaya dengan berkongsi maklumat p4lsu mengenai kanak-kanak penghidap k4nser, pelakon Aaron Aziz diuji pula apabila terdapat individu yang menyamar menjadi dirinya bagi memperdaya rakan-rakan artis. Aaron berkata, setakat ini individu itu telah menguhubungi tiga orang artis dengan tujuan tertentu. “Assalamualaikum, saya nak beritahu kepada rakan-rakan artis agar berhati-hari ada sc4mmer yang menjadi diri saya menerusi […]

Please follow and like us:
3
Read More

Suami aku Askar aku pula cikgu lima kali ganda dari gaji dia Semua aku yg tanggung termasuk r0kok dia Tp ni balasan yg dpt setelah lapan tahun

March 27, 2019

Foto sekadar hiasan.. Tak tahu nak mula dari mana tapi aku perlukan pandangan dari orang luar untuk bantu aku selesaikan masalah rumahtangga aku ni. Okey gini kisahnya. Aku berkahwin dengan lelaki pilihan hati sendiri lebih kurang 8 tahun lepas. Okey boleh panggil suami aku Sepul. Tak ramai yang setuju aku kawen dengan Sepul tapi aku […]

Please follow and like us:
3
Read More

“Saya Tak Pernah Diet & Tak Tahu Apa Itu Erti …..” – Ruhainies

March 27, 2019

Pelakon Ruhainies mengakui bersyukur apabila diberikan peluang untuk menjadi pengacara dalam sebuah program travelog makanan. Menurut Runainies, dia tidak risau menjadi seorang pengacara program makanan memandangkan berat badannya sukar untuk bertambah. “Ini adalah projek kedua saya selepas sebelum ini saya buat travelog dan ini adalah travelog yang ke luar negara. “Walaupun hanya ke Indonesia mungkin […]

Please follow and like us:
3
Read More
error: BOBO Dimana, BOBO BOBO Dimana!